Предметом вивчення дисципліни «Економіка підприємства» є вивчення методів і засобів найбільш раціональної організації виробництва.

Мета дисципліни вивчення дисципліни «Економіка підприємства» є надання студентам базових знань з питань діяльності державних та приватних підприємств, необхідних майбутнім спеціалістам для управління суб’єктами господарювання, формування у студентів професійних навичок роботи на підприємствах різних організаційно-правових форм та форм власності.

Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у студентів необхідних компетентностей:

загальні компетентності:

-                     здатність виявляти ініціативу та підприємливість, мотивувати людей та рухатися до спільної мети, визначеність і наполегливість щодо поставлених завдань і взятих обов’язків;

-                     здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях, вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми, приймати обґрунтовані рішення.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання:

Знати:

-                     систему аналізу та планування обсягів, результатів діяльності та ресурсів підприємства;

-                     зовнішнє середовища та його вплив на діяльність підприємства;

-                     ресурсний потенціал підприємства та його складові елементи;

-                     основні результативні показники діяльності підприємства, порядок їх формування та використання;

-                      капітал підприємства, його структуру;

-                     ефективність, конкурентоспроможність підприємства та його продукції, володіти практичними навичками оцінки цих параметрів;

-                     про сучасні теорії та моделі розвитку підприємства, механізм трансформації (реструктуризації) підприємств у процесі розвитку;

-                     економічну безпеку підприємства та його антикризову діяльність;

-                     економічні основи функціонування підприємства у системі ринкових відносин, основні напрями та види його діяльності, види підприємств,

що функціонують в Україні;

Вміти:

- виявляти й аналізувати ключові характеристики менеджменту різного рівня, а також особливості поведінки їх суб’єктів.

- збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, обґрунтовувати управлінські рішення на основі використання необхідного аналітичного і методичного інструментарію;

- здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у галузі менеджменту або у процесі навчання, що передбачає застосування певних теорій та методів відповідної науки і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.

Дисципліна «Економіка підприємства» є актуальною, роль якої визначається здатністю формувати в студентів професійні навички роботи на підприємствах, а також в органах державної влади, що регулюють та контролюють діяльність підприємницьких структур.