- Teacher: Володимир Максим
- Teacher: Наталя Струк
- Teacher: Віталій Душка
Предметом навчальної дисципліни «Організація стартапів» є процеси, що мають місце під час створення та функціонування стартапу як нової форми підприємництва, яка пов’язана зі створенням інноваційного формату підприємницької діяльності та управлінням розвитком новоствореного підприємства.
Метою вивчення даної дисципліни є формування у студентів цілісного розуміння теоретичних знань та практичних навичок щодо організації стартапів, як нової форми інноваційного підприємництва шляхом реалізації креативних ідей.
Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів вищої освіти необхідних компетентностей:
- загальні компетентності:
здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу;
здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях;
здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово;
здатність до адаптації та дій в новій ситуації;
здатність бути критичним і самокритичним ;
здатність приймати обґрунтовані рішення ;
навички міжособистісної взаємодії ;
здатність діяти соціально відповідально та свідомо.
- спеціальні (фахові компетентності):
здатність виявляти знання та розуміння проблем предметної області, основ функціонування сучасної економіки на мікро-, мезо-, макро- та міжнародному рівнях;
здатність здійснювати професійну діяльність у відповідності з чинними нормативними та правовими актами;
здатність аналізувати та розв’язувати завдання у сфері економічних та соціально-трудових відносин;
здатність обґрунтовувати економічні рішення на основі розуміння закономірностей економічних систем і процесів та із застосуванням сучасного методичного інструментарію;
здатність самостійно виявляти проблеми економічного характеру при аналізі конкретних ситуацій, пропонувати способи їх вирішення;
здатність проводити економічний аналіз функціонування та розвитку суб’єктів господарювання, оцінку їх конкурентоспроможності;
здатність поглиблено аналізувати проблеми і явища в одній або декількох професійних сферах з врахуванням економічних ризиків та можливих соціально-економічних наслідків.
У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач вищої освіти повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання:
- застосовувати аналітичний та методичний інструментарій для обґрунтування пропозицій та прийняття управлінських рішень різними економічними агентами (індивідуумами, домогосподарствами, підприємствами та органами державної влади);
- використовувати професійну аргументацію для донесення інформації, ідей, проблем та способів їх вирішення до фахівців і нефахівців у сфері економічної діяльності;
- застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань та змістовно інтерпретувати отримані результати ;
- визначати та планувати можливості особистого професійного розвитку;
- оволодіти навичками усної та письмової професійної комунікації державною та іноземною мовами;
- демонструвати гнучкість та адаптивність у нових ситуаціях, у роботі із новими об’єктами, та у невизначених умовах;
- показувати навички самостійної роботи, демонструвати критичне, креативне, самокритичне мислення.
- Teacher: Марія Дубина
- Teacher: Оксана Дадак
Теорія та практика англомовного економічного перекладу для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня, спеціальності 051 "Економіка", за освітньою програмою "Економіка підприємства" покликана сприяти засвоєнню великого обсягу лексичного матеріалу та граматичних структур для комунікативної діяльності у повсякденному житті та майбутній професійній сфері. Цей курс містить теми та завдання, які забезпечують студентів практичними навичками у різних видах мовленнєвої діяльності. Студенти досягають рівня практичного володіння англійською мовою у межах фахової та спеціалізованої тематики для успішного здійснення перекладу економічних термінів.
- Teacher: Михайло Подоляк